Onze dienstverlening aangepast aan uw behoefte
Op basis van uw behoefte kunnen wij onze consultants inzetten. Wij werken zowel projectmatig als op detacheringsbasis.
Teneinde een goed inzicht te krijgen in de wensen en de huidige status van uw AFAS inrichting doen wij veelal een Quickscan om vast te stellen hoe wij u optimaal kunnen bedienen. Werkzaamheden kunnen op locatie worden uitgevoerd of on remote.
Onze consultants hebben hun eigen specialisatie maar zijn voornamelijk allround adviseurs op alle modules.
Hieronder een een aantal voorbeelden waarmee wij uw organisatie zouden kunnen ondersteunen:
- Inrichting en verbetering workflows (inclusief muteerbaar via STKKR);
- Inrichting en optimalisatie Insite en Outsite;
- Inrichting ordermanagement (inkoop, voorraad, integratie financieel);
- Inrichting en optimalisatie Projecten en urenregistratie;
- Koppelingen met andere applicaties;
- Optimalisatie autorisaties;
- Inrichting inkoop via OCI-koppelingen;
- Inrichting e-factuur inclusief omzetten naar UBL;
- Applicatiebeheer (uitvoeren en opzetten, coaching).